Saturday, January 28, 2012

اولین پریودی بعد از سقط

امروز پریود شدم مثل  همیشه با لکه بینی  شروع   شده. سینهام درد داره . و همون سر درد دور چشم و خواب آلودگی . الان دیگه سر گرم کارو زندگی شدم و از اون حالت در اومدم. هر چند بعضی وقتها دلم هوری میریزه و دلشوره میگیرم. کتاب های سقط ، به دستم رسید . اون جور که من فهمیدم، دو نوع  تفکر و شیوه برای درمان  سقت  مکرر، وجود داره و هر کدوم از کتاب ها طرفدار یک شیوه هاست. بعضی دکترا میگن، سقط، شانسیه، درمان هم نداره ، بعضی زنها چندین بار  سقط میکنند آخرش ممکنه یکیش بگیره. بعضی دکتر ها مثله دکتر الن بیر، معتقده که سقط یک نوع بیماری است. و بدن زن برای یک باروری سالم ساخته شده و اگر  بیش از 3 بار سقط  و یا   یک بار سقط پوچ اتفاق بیافته، حتمن  مشکلی هست و باید درمان شد. اون معتقده که یک عامل اصلی سقط مشکل در دستگاه ایمنی بدن است. فکر میکنم دکترهای ایران هم تا حدودی با این نظر موافقان. ۸ فوریه با دکترم اینجا  قرار  دارم. اگه این هم بخواد    بگه " بد لاک "  میرم ایران برای درمان . 

امروز دو شنبه ، روز ۳ پریودی است. خوشبختانه لخته خون ندارم اما خون ریزی نسبتا شدید است .  مثل  بعد از سقط،قرمز روشن است. هر ۳-۴ ساعت باید نور آواز کنم.  است  دل و کمرم  کمی  درد میکند . اگه بخوام رنکش کنم. از ۱ تا ۱۰ ، اگه ۱۰ سقط باشه ، این ۳ است .  سینه هم هم کمی درد داره.
 امروز پنج شنبه بود و همچنین خون ریزی هست.
 امروز ۱ شنبه ، روز ۹پریودی است همچنان لکه بینی دارم. این دفعه خون ریزی و مدتش از یک پریودی معمولی بیشتر بود. نکته قابل توجه  اینه که هر دو  سینه هم درد دارند و ناراحت هستند. قلبم هم دریز یک کم درد میکرد و بعضی وقتها  تپش قلب دارم.
 امروز ۲ شنبه است وپاک شدم یعنی ۱۰ روز کامل.

دارم غذامو برسی میکنم تا همچی بخورم. پست بعدی، راجبه-ش مینویسم .   

No comments:

Post a Comment